Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Plaats je producten in je winkelmandje via de rode “in winkelmand”-knop. Als je de bestelling plaatst met je XAB-account gaat dit nog makkelijker. Heb je geen XAB-account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel je contactgegevens nodig.
Hoe annuleer ik mijn bestelling? Dit doe je in “Mijn XAB”. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Stuur ons dan een email op info@xab.nl. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je het pakketje weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het retourformulier. Heb je geen XAB-account? Bel of email ons gerust! tel: 088 225 25 05 – info@xab.nl
Ik wil mijn adres wijzigen Ben je verhuisd? Pas dan gemakkelijk je adres aan in je “Mijn XAB” account. Heb je iets besteld wat naar een verkeerd adres wordt gestuurd? en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Bel of mail ons gewoon even! tel: 088 225 25 05 – info@xab.nl
Hoe wijzig ik mijn bestelling? Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Bel of mail ons gewoon even! tel: 088 225 25 05 – info@xab.nl
Betalen Betalen kan gewoon met iDeal, Mastercard, Visa of achteraf via Klarna. Bij Klarna krijgt u tot 14dagen de tijd om te betalen. Maar de rest van het bestelproces is gelijk aan de andere betaalmethodes. U krijgt het product dus net zo snel uitgeleverd als met de andere betaalmethodes.
openingstijden
Deze webwinkel is 24/7 geopend. Onze winkel in Diemen is geopend op: (nu ivm coronoa voor bezoek gesloten!)