Bestellen, wijzigen of annuleren en betalen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je producten in je winkelmandje via de rode “in winkelmand”-knop. Als je de bestelling plaatst met je XAB-account gaat dit nog makkelijker. Heb je geen XAB-account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel je contactgegevens nodig.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Dit doe je in “Mijn XAB”. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Stuur ons dan een email op info@xab.nl.
Is je bestelling al verzonden? Dan kan je het pakketje weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het retourformulier.
Heb je geen XAB-account? Bel of email ons gerust! tel: 088 225 25 05 – info@xab.nl
Ik wil mijn adres wijzigen
Ben je verhuisd? Pas dan gemakkelijk je adres aan in je “Mijn XAB” account.
Heb je iets besteld wat naar een verkeerd adres wordt gestuurd? en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Bel of mail ons gewoon even! tel: 088 225 25 05 – info@xab.nl
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Bel of mail ons gewoon even! tel: 088 225 25 05 – info@xab.nl
Betalen
Betalen kan gewoon met iDeal, Mastercard, Visa, Bancontact of achteraf via SEPA.
Onze winkel is gevestigd op:
Gruttoplein 10, 1113 HM Diemen
Openingstijden:
Maandag: 13.00 uur - 18.00 uur
Di t/m Vrij: 9.00 uur - 18.00 uur
Zaterdag: 9.00 uur- 17.00 uur
We helpen je graag bij het keuzeproces…
bel ons gerust; +31 (0)88 225 25 05
Algemene voorwaarden - Privacy & cookies - Bestellen & betalen - Garantie & klachten - Retourbeleid - Bezorging - al onze prijzen zijn inclusief BTW
XAB | Gruttoplein 10 | 1113 HM Diemen | e. info@xab.nl | t. +31 (0)88 225 25 05 | KVK 59787155 | BTW NL853644093B01
© 2014-2021 XAB B.V.